CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 6 februari 2008

You cheer me up award

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Von Domi hab ich die "You cheer me up award" bekommen. Vielen Dank Liebe Domi!



Ik kreeg van Domi de "You cheer me up award" Dank je wel Domi.

Ik wil de award doorgeven aan Beatrix (megastamper) om haar te bedanken voor alle lieve reactie's die ze altijd trouw achterlaat en voor haar leuke sketch voor Ismaki deze week en aan Marlene ( a lil'bit of me) eigenlijk om dezelfde redenen.":-))

I want to give the award to Beatrix and Marlene because they always leave such nice comments and make lovely sketches I can work with.

2 opmerkingen:

  1. Freut mich sehr, dass ich Dir damit eine Freude bereiten konnte *g*

    Domi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohh... bedankt Jolanda!! Helemaal happy now *Ü*

    BeantwoordenVerwijderen