CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 27 februari 2013

Update

 Hert is toch een stukje gevorderd. Een oog begint zichtbaar de worden en de eerste stang van het gewei is af. Op mijn UFO pagina kun je zien hoever ik vorige keer was
 Ook aan de klaproos heb ik wat steekjes kunnen doen. De bloem begint al een beetje vorm te krijgen.
Daarnaast ben ik ook nog aan een nieuw werkje begonnen maar daarover later meer.
En dan zitten er natuurlijk ook meer draadjes in mijn TUSAL.

2 opmerkingen:

  1. Super leuk allebei, ben heel benieuwd naar je nieuwe werkje. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ten eerste wat een leuke vrolijke site,
    ik ben erg benieuwt naar je leuke werkjes hoe die groeien.
    groetjes Elisa

    BeantwoordenVerwijderen