CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 2 januari 2010

Goed voornemen

Allereerst wil ik iedereen nog het beste wensen voor 2010. Ik heb één goed voornemen gemaakt voor 2010 en dat is mijn blog regelmatig bijhouden. Dat schoot er nl. nog wel eens bij in.
Dit is de eerste kaart die ik gemaakt heb in 2010 en is voor de SOL van de kaartenmakers



Een detailfoto van de rechterkant: tekst is geborduurd met een malletje van Suzy
En dan nog een detail van de linkerkant: gestempeld met de aankleedpoppetjes van Marianne Design. Erg leuk om te doen.

2 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Jolanda !

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart heb je gemaakt
    geweldig hoor groetjes fridel ik ben je gelijk gaan volgen hoor

    BeantwoordenVerwijderen