CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 13 januari 2010

Kruissteekjes

De laatste tijd ben ik weer fanatiek aan kruissteekjes borduren. Bij de groep kruissteekkaartenvrienden doe ik mee aan een Round Robin. Zelf heb ik gekozen voor het thema bloemen en daarvoor bovenstaand werkje gemaakt. In september is de envelop als het goed is weer bij mij terug en ben ik 6 bloemenlapjes rijker.
Voor het winterthema van dezelfde groep heb ik bovenstaand kaartje gemaakt.

2 opmerkingen:

  1. Jolanda, je had gereageerd mijn op nederlandse weblog cazwa.punt.nl met een vraag over die cupcakes. Kun je me even een email sturen? Adres kun je vinden op mijn nederlandse punt.nl (aan linkerkant zit een emailbutton, direct onder mijn foto).
    groetjes carin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is jouw mailadres? heb een vraag over dit patroon. mijn email is: d.buitenwerf@gmail.com alvast bedankt gr dineke

    BeantwoordenVerwijderen