CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 14 augustus 2013

Borduren

Weer even een update van mijn borduuractiviteiten de afgelopen maand. 
 Allereerst de SAL Love to stitch. Deze is inmiddels over de helft. Ik ben druk aan het nadenken hoe ik het kan afwerken als het klaar is. Suggesties zijn welkom!
 Dan de TUSAL. Het potje begint al aardig vol te worden. Maar met het betere "stampwerk" past er nog genoeg in
 Ook deze maand weer wat steekjes aan het hert gedaan. Deze borduurt heel erg makkelijk en hoewel het begint op te schieten moeten er nog de nodige steekjes gedaan worden
Als laatste de klaproos. Omdat daar heel veel stiksteekjes opzitten , ben ik daar alvast maar mee begonnen. Stiksteekjes zijn niet echt mijn favoriete werk en als je die allemaal aan het eind moet doen, word ik daar niet blij van. Ik zag trouwens dat ik bij het blaadje een fout heb gemaakt dus daar moet ik nog een stukje achteruit borduren. :-((

2 opmerkingen:

  1. Haha, das een goeie, achteruitborduren. Doe ik ook regelmatig, evenals achteruithaken vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk kan ik binnenkort je foto's plaatsen Jolanda!!
    Je gebruikt mooie contrasterende kleuren voor de SAL, mijn complimenten!

    Het hert en de klaproos worden prachtig en de letterbak met hartjes ook :-)
    Groetjes en XXX Hetti

    BeantwoordenVerwijderen