CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 17 augustus 2013

Haken

De laatste tijd ben ik weer wat meer aan het haken. Dat kan je wat makkelijker buiten doen en je hoeft er niet zo bij na te denken. Dat is soms best lekker. ;-)
 Als eerste deze zak, het patroon hiervan kwam uit "Molly Makes" van een paar maanden geleden. Op de foto hieronder zit de inhoud erin: bolletjes garen. De kleur van de bovenste foto is trouwens wat te donker. De onderste is meer zoals die in werkelijkheid is.

 Op het blog van Busy Bessie Creatief zag ik dit hartje en daar kun je ook het patroontje vinden. Het is niet heel goed te zien op de foto maar er zit ook nog een roos op het hartje. Hier vind je het patroontje.
Verder vond ik op het blog Blij dat ik brei een patroon van een moebius. Dat is een kol met een draai erin. Hoewel ik die gemeleerde wol die daarvoor gebruikt werd erg mooi vond ga ik de mijne toch ik effen kleuren maken. (als ie goed bevalt maak ik er misschien nog wel 1) De grannies haak ik aan elkaar. Hoe ik doe zie je hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten