CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 3 april 2014

Even wat anders

Vorig week was ik jarig. Van Loes kreeg ik onderstaande kaart met vrolijke uiltjes. Nogmaals bedankt zus!
Verder kreeg ik nog meer (zelfgemaakte) kaarten. Ik heb maar even een overzichtsfoto in mijn kaartenhanger gemaakt anders wordt het wel een heel lang bericht. ;-)
Mijn verjaardag hebben we (nog) niet gevierd. We zijn er lekker een paar dagen tussenuit gegaan. We hadden deze boerderij in Drenthe gehuurd. Op het terras konden we heerlijk in de zon zitten. Dat hebben we natuurlijk gedaan naast wandelingen en fietstochten. We hebben super geboft met het weer van de afgelopen dagen.
Tijdens een van onze wandeling werden we nieuwsgierig gadegeslagen door een kudde geiten. Je ziet wel vaker schapen of runderen in de natuur maar geiten waren we nog niet eerder tegengekomen.
Inmiddels zijn we weer thuis. Even acclimatiseren voordat we volgende week weer aan de slag gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten