CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 18 januari 2015

Terug van weggeweest

Nieuw jaar nieuwe kansen. In 2015 wil ik mijn blog weer in ere herstellen. Niet dat ik de afgelopen maanden stil heb gezeten op hobbygebied. Alleen het bloggen is erbij in geschoten. De laatste maanden ben ik vooral bezig geweest met haken, breien en borduren.
Hier wat werkjes die ik de afgelopen tijd heb afgemaakt.

 Het borduurwerk van dit hart was zeker al een jaar klaar. Het afwerken is niet mijn sterktste kant. Na het opruimen van de kerstspullen vond ik het toch wat leeg in huis. Dus snel dit hart in elkaar gezet.
 Bij een nieuwe jas hoort ook een nieuwe sjaal. Vorige jaar had ik op de Handwerkbeurs dit Opalgaren gekocht. Ik haakte daar deze halve grannysjaal mee.

Loes had vorig jaar al vingerloze handschoenen gebreid. Ik kreeg van haar het patroon en heb ze voor mezelf gebreid, bijpassend bij mijn sjaal. Manlief vond dat ook wel wat en voor hem heb ik een paar in bordeauxrood gebreid. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten