CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 30 januari 2015

Maggie the Messmaker

In 2014 ben ik aan Maggie the Messmaker begonnen. In het begin van het jaar borduurde ik een stukje maar ik vond het niet mooi worden. Ook werkte het garen niet fijn. Het stukje wat ik toen had heb ik dus weer uitgehaald. Het garen heb ik vervangen door DMCgaren en dat werkt stukken fijner.

Afgelopen week heb ik weer een stukje geborduurd. De naaimachine is nu bijna klaar. Op mijn UFO pagina kun je een voorbeeld zien hoe het moet worden.Dit jaar wil ik mijn aandacht dit jaar verdelen over de 3 UFO's die op mijn UFO pagina staan. Nou ja qua borduren dan hè. Ik vind nou eenmaal een hoop dingen leuk en houd van afwisseling.

Per maand wil ik een UFO centraal stellen. Volgende maand is dat de Wreath of All Seasons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten